Ahmad Safari

احمد صفری زرگان البصره

Ahmad Safari

احمد صفری زرگان البصره

اس ام اس عاشقانه :


یک ساعت تمام، بدون آنکه یک کلام حرف بزنم به رویش نگاه کردم
فریاد کشید: آخر خفه شدم! چرا حرف نمیزنی؟
گفتم: نشنیدی؟.... برو...
زبـــآن سـکـوت

اس ام اس عاشقانه
Love Sms


"من سرم درد میکند برای "دعواهایی" که باهم نکردیم...
لعنتی چقدر مهربان رفتی ...!"

اس ام اس عاشقانه 
Love Sms


زمانی معنی عشق رو فهمیدم؛
که هیچ چیز جز خود عشق نداشتم

اس ام اس عاشقانه 
Love Sms


برای پیش "تو"بودن ...
بلیط لازم نیست!
مرور قصه ی "دل"...
کافیست...!

اس ام اس عاشقانه 
Love Sms

هوا گرم است
دو اسکوپ بیشتر بریز
از یخ عشقت

اس ام اس عاشقانه 
Love Sms

زنها هرگز نمیگویند تو را دوست دارم
ولی وقتی از تو پرسیدند مرا دوست داری
بدان که درون آنها جای گرفته ای . . .



عــــــــشـــــق یعنی
.
.
.
.
.
وقت بی حوصلگی، حوصله منُ داشته باشه...

اس ام اس عاشقانه
Love Sms


دست هایت مرتع انگورهای نوبر است

چون حلال من نشد باشد حرام دیگری...

اس ام اس عاشقانه 
Love Sms


خـوشــبــخــتی 
 یــعـــنــــی
 مـــــــن
 عــروس مـامـانــتم
 تــــــو
 دامـــــــــاد مـامـانـم

اس ام اس عاشقانه 
Love Sms


من فقط یک بلیت رفتن میخواهم بی برگشت!
‏...به سوی اغوش تو

اس ام اس عاشقانه 
Love Sms

بى رحمى را بلد نیستم...
اما حواست را جمع کن!
استعدادم در یادگیرى فقوالعادست!

اس ام اس عاشقانه 
Love Sms

منْ
معنیه تمامِ 
واژه های عاشقانه را
در نازِ چشمانِ تو یافتم...

من با همه فرق دارم
چون من تو را دارم ♥


گــاهــی تو اوج 
تـنـفر و عصـبـانـیت... 
یـادت می افـتــه کــه 
عــاشقــشــی ...



چقدر سخته ...
کسی رو دوسش داشته باشی ...
نتونی بگی ...



ارتفاع چشمم خیلی زیاده
آدمایی که ازش افتادن
دیگه هیچوقت دیده نشدن

گفته بودم سادگیت را دوست دارم اما
نگفته بودم به سادگی از من بگذری...

مثل خاراندن جای زخم پس از خوب شدن
یاد یک عشق قدیمی
عذابیست که لذت دارد...

صدایٍ گام های تو
ضربانٍ زندگیٍ من است
بامن راه بیا...
تشنه ی زنده بودنم...


شب را دوست دارم...
چرا که در تاریکی چهره ها مشخص نیست...
و هرلحظه این امید در درونم ریشه میزند که آمده ای!
ولی من ندیدمت...


 ای که دل بردی ز دلدارم....ازارش مکن

انچه او در کار من کرد تو در کارش مکن




✔خدایــــــــا 3 تا آرزو دارم ✔

بـــــى من نباشه.


حسودی ام می شود
به شعرها و ترانه هایی که می خوانی
خوش به حال کلماتی
که در ذهن تو زیست می کنند !


افرادی که واقعا تو رو دوست دارند
راهی برای ماندن در زندگی تو پیدا خواهند کرد
حتی اگر ان راه مجازی باشد


همچو عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
در دلم هستی و بین من و تو فاصله ها


یـکــــی کــــلمه می نویـــــســـــد
یــکـــی جـــــمله ها را می بــــلعـــــد
 و مـــــن خطـــــ به خطـــــ تــــــ♥ــــــو را می بـــ ــویــ ـــم



قشنگ ترین لحظه...
لحظه ی بوسیدن پیشونی کسیه که
قلبش سند خورده به نامت...